Reklamný textil aneb oblečenie, ktoré majú zmysel

Reklamné predmety sú jasným vyjadrením vašich dobrých úmyslov. Z vášho rokovania klient dobre pozná, že vám na ňom záleží. Prajete si skutočne osloviť? Pozrite sa na reklamný textil, s ktorým sa vám podarí trafiť sa do čierneho.

Predmety s úžitkom

Reklamné predmety by mali spĺňať predovšetkým tri najväčšie účely. Prvým z nich je úžitok pre vášho klienta. Ak dostane sošku, zrejme vám príliš nepoďakuje. Naopak keď ho obdarujete polokošeľou alebo šatkou, bude z nich mať niečo pre seba. Druhý cieľ reklamných predmetov je vyjadrenie jasného stanoviska – darčeky dávame iba ľuďom, na ktorých nám záleží. Váš klient si tak bude vedomý, že je u vás vítaný, a zostane vám verný. Tretí z cieľov reklamných predmetov je šíriť povedomie o vašej firme.

Ktorý textil sa hodí zaobstarať

Ak poznáte približnú veľkosť odevov svojich obchodných partnerov, smelo sa dajte do výberu vhodných polokošeľou, mikín, košeľou, tričiek a viest s vaším personalizovaným potlačou. Váš zákazník bude nadšený, že ste mu priniesli niečo, čo užije vo svojom voľnom čase a v bežnom živote. Niečo, čo má skutočný prínos pre jeho každodenné svet.

Keď nepoznám veľkosti

Nemáte ani tušenie, akú veľkosť váš zákazník nosí? V tomto prípade sa dajte do výberu reklamného textilu z inej sorty. Zaujať môžete napríklad kvalitnými froté uteráky alebo osuškami z mikrovlákna, batohy, čiapkami, alebo napríklad šiltovky. Z reklamného textilu si ale pokojne môžete vybrať aj pohodlné batohy a vaky, tašky, rúška s potlačou, alebo napríklad multifunkčné šatky a čelenky.

Reklamný textil vám prinesie želaný efekt. Váš klient bude rád za milú pozornosť. Tým, že bude výrobok používať, ďalej bude šíriť dobré meno vašej značky a priláka vám potenciálnych ďalších klientov, ktorí sa môžu tiež stať vašimi dlhodobými obchodnými partnermi. Už viete, aký textilný predmet sa bude hodiť pre vaše účely najviac?